مطالب متفرقه

انواع بک لینک

وقتی صحبت از سئو به میان می‌آید، هر کسی که مدتی در این بازی بوده می‌داند که بک لینک‌ها برای رتبه‌بندی بالاتر در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) حیاتی هستند. گوگل، به ویژه، زمانی که صحبت از رتبه بندی یک وب سایت می شود، بر کمیت و کیفیت بک لینک ها تاکید زیادی دارد.

این به این دلیل است که بک لینک ها به عنوان یک رای اعتماد در نظر گرفته می شوند – هر چه تعداد لینک های بیشتری به سایت شما اشاره کند، سایت شما باید محبوب تر باشد و گوگل می خواهد سایت های محبوب را در SERP های خود اولویت بندی کند. البته همه بک لینک ها یکسان ایجاد نمی شوند. یک لینک از یک وب سایت با کیفیت بالا و مرتبط وزن بیشتری نسبت به یک وب سایت با کیفیت پایین دارد.

اینجاست که خرید لینک وارد می شود. خرید بک لینک یک تاکتیک سئو کلاه خاکستری است که سال ها برای افزایش محبوبیت لینک یک وب سایت استفاده می شود. ایده اصلی ساده است: شما یک وب سایت با روابط عمومی بالا (رتبه صفحه) پیدا می کنید که به جایگاه شما مرتبط است، و به آنها پول می دهید تا به وب سایت شما پیوند دهند.

به دلیل به روز رسانی اخیر پنگوئن از گوگل، روند خرید لینک انتظار افزایش محبوبیت دارد. این به روز رسانی روشی را که گوگل بک لینک ها را ارزیابی می کند تغییر داد و بر کیفیت به جای کمیت تاکید بیشتری داشت. این امر باعث شده است که بسیاری از سئوکاران بر این باور باشند که خرید بک لینک با کیفیت بالا بهترین راه برای جلوتر از منحنی است.

چند مزیت برای خرید بک لینک قوی وجود دارد:

1. خرید بک لینک یک راه سریع برای افزایش محبوبیت لینک شما است.

2. خرید بک لینک می تواند به شما کمک کند تا “Google Dance” را دور بزنید – دوره زمانی پس از یک به روز رسانی بزرگ که در آن رتبه بندی شما با مرتب سازی گوگل از طریق همه بک لینک های جدید در نوسان است.

3. خرید بک لینک می تواند به شما کمک کند تا از وب سایت های مرتبطی که ممکن است به طور طبیعی دریافت لینک از آنها دشوار باشد، لینک دریافت کنید.

4. خرید بک لینک قوی می تواند به شما در صرفه جویی در زمان کمک کند. ایجاد بک لینک به روش طبیعی می تواند یک فرآیند بسیار زمان بر باشد.

5. خرید بک لینک می تواند به شما کمک کند تا سریعتر به اهداف سئو خود برسید.

البته خرید بک لینک معایبی نیز دارد که باید از آنها آگاه باشید:

1. خرید بک لینک برخلاف دستورالعمل های گوگل است. اگر گرفتار شوید، وب سایت شما ممکن است جریمه شود، که باعث سقوط رتبه شما می شود.

2. سون بک لینک می تواند مخاطره آمیز باشد. هیچ تضمینی وجود ندارد که لینک هایی که خریداری می کنید از کیفیت بالایی برخوردار باشند یا حتی فعال بمانند.

3. خرید بک لینک می تواند گران باشد. اگر بک لینک های باکیفیت خریداری می کنید، می توانید انتظار داشته باشید که برای هر لینک حدود 50 دلار بپردازید.

4. خرید بک لینک می تواند زمان بر باشد. برای خرید لینک از وب سایت ها باید زمانی را صرف تحقیق در مورد وب سایت ها کنید و سپس برای خرید با مدیران وب سایت ها تماس بگیرید.

5. خرید بک لینک می تواند خطرناک باشد. اگر لینک‌هایی را از یک وب‌سایت با کیفیت پایین خریداری کنید، ممکن است به اعتبار وب‌سایت خود آسیب بزنید.

همانطور که می بینید، خرید بک لینک قوی هم مزایا و هم معایبی دارد. اینکه آیا این تمرین برای شما مناسب است یا نه به موقعیت و اهداف خودتان بستگی دارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا